Вакансія: Менеджер по роботі з базою. Менеджер відділу якості компанії. Менеджер по прозвону клієнтів оператор Call центра. В офісі або віддалено. Потрібна людина, яка:
⭐️Бачить не проблему, а задачу.
⭐️вміє грамотно спілкуватись вживу та онлайн.
⭐️вміє відповідально відноситись до роботи та координувати задачу якщо вона їй поставлена.
⭐️гарно володіє технічними засобами (телефон/компьютер/програми) може поставити aplication та розповісти яка вона працює.
⭐️швидко орієнтується в нових для себе умовах.
⭐️має змогу бути на зв’язку цілий день та може допомогти колезі якщо потрібно.
⭐️має звичку планувати та аналізувати свою продуктивність та створювати умови для підвищення.
⭐️може помічати деталі та бачити рішення питання/ситуації.
⭐️швидко орієнтується в нових для себе ситуаціях.
Вимоги:
⭐️вільно та грамотно володіти Українською мовою;
⭐️створювати замітки та удосконалювати скрипти дзвінків.
⭐️займати позицію причини та пропонувати рішення;
⭐️створювати цікаві креативи, фіксувати результати.
⭐️створювати високий рівень афініті з клієнтом та передавати клієнта далі менеджеру.
Що ми пропонуємо:
⭐️ гручкий графік роботи. Мозкові штурми командою для створення саме правильного контенту. Винагорода залежить від результатів ваших та саме вашої ініціативи.
⭐️офіційне працевлаштування.
⭐️графік роботи 5 днів винагорода залежить від виконання планів та результатів спілкування з клієнтами.
⭐️навчання та інвестиції в вас як в спеціаліста, ми готові в вас інвестувати та створити крутого спеціаліста.
Напрямки роботи:
Заробітна плата: ставка 10000 грн бонуси: 1000−10000 грн (залежить від кількості якісних запитів від клієнтів) графік: Пн — Пт 11:00 — 19:00.
робота в офісі пізніше віддалена.