Менеджер інтернет-магазину в компанию Meblyanka.com.ua
Полная занятость
- Вакансия от 12 ноября, 2023
- Компания Meblyanka.com.ua
-
Одесса, Фонтанська дорога, 15.
- Полная занятость
- Опыт работы Без опыта
Посмотреть контакты
+380935949474
При звонке сообщите, что вы пришли с сайта по поску работы hiwork.com.ua
Описание вакансии
Що будемо робити?
-
Онлайн-замовлення:
- Приймати, обробляти та відстежувати онлайн-замовлення в системі в межах 24 годин з моменту їх надходження.
- Забезпечувати точність та актуальність інформації про наявність товарів в магазині.
-
Клієнтське обслуговування онлайн:
- Відповідати на запитання та запити клієнтів, які надійшли через електронну пошту, чат на веб-сайті або соціальні мережі, протягом 12 годин з моменту їх надходження.
- Надавати інформацію про товари, умови доставки та оплати, а також вирішувати проблеми клієнтів онлайн.
-
Онлайн-маркетинг:
- Співпрацювати з маркетинговим відділом для підтримки та акцій для онлайн-покупців, враховуючи регулярність їх проведення.
- Формувати контент для рекламних кампаній та оновлення веб-сайту.
-
Організація доставки:
- Координувати доставку товарів онлайн-покупцям та забезпечувати вчасну та безпечну доставку, враховуючи згоду клієнта на доставку протягом 48 годин з моменту замовлення.
- Здійснювати відслідковування статусу доставки та забезпечувати співпрацю зі службою доставки.
-
Забезпечення якості обслуговування онлайн:
- Впевнитися, що всі запити та запити онлайн-клієнтів обробляються швидко та ефективно, з регулярністю не більше 12 годин.
- Реагувати на відгуки та скарги онлайн-клієнтів та намагатися вирішити їх.
-
Ведення бази даних:
- Підтримувати актуальну базу даних онлайн-клієнтів та їх замовлень, оновлюючи її принаймні раз на тиждень.
- Використовувати ЦРМ систему для збереження та аналізу даних.
-
Аналіз та звітність:
- Аналізувати дані про онлайн-замовлення щоденно та підготовку звітів про продажі щотижнево для визначення ефективності та виявлення можливих покращень у роботі.
-
Звіти:
- Надавати щоденні та щотижневі звіти керівництву щодо продажів, обробки замовлень та інших важливих показників роботи.
- Формувати контент для карток товарів на веб-сайті та інших онлайн-платформах.
Ця роль менеджера магазину включає в себе формування контенту та обслуговування карток товарів як частину команди продажу компанії.
Який графік роботи? 5/2, надалі будемо брати другого менеджера, є можливість перейти на графік 2/2.
Робота в офісі або меблевому салоні. Стандартні плюшки роботи в команді, корпоративи, комфортний офіс, класна техніка та робота в крутій команді високомотивованих творчих менеджерів, що горять своєю справою — маємо! Запрошуємо до світу меблів)
Хотите получать новые вакансии?
Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту