Loading...

Менеджер з продажу в інтернет-магазин в компанию Світ Замків

От 25000.00 до 30000.00 грн Полная занятость Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
  • Полная занятость
  • Опыт работы Без опыта
Посмотреть контакты

Описание вакансии

Вітаю, я — Діана, HR компанії «Світ Замків».

?Більше про нас:

Ми — компанія «Світ Замків». На ринку працюємо вже 15 років: більше 250 000 задоволених клієнтів, 30 співробітників, робота в В2В та В2С сегментах по всій Україні, найбільший інтернет-магазин дверної фурнітури.

Зараз ми активно розширюємо гуртовий відділ і кілька наших менеджерів інтернет-магазину «мігрують» в В2В.

? Саме тому я в пошуках ще 2-х менеджерів з продажу для підсилення існуючої команди

? Який наш підхід до роботи:

  • Опрацьовуємо тільки вхідний трафік гарячих лідів, немає холодних дзвінків.
  • Допомагаємо вирішити клієнту проблему, а не впарюємо будь-що;
  • Навчання та щоденна допомога зі сторони тім-ліда;
  • Можливість кар'єрного росту до тім-ліда та керівника відділу продажу.

? Ми пропонуємо Вам:

  • ЗП 18−30 тис. грн. без верхньої межі. У середньому, менеджер у перший місяць роботи заробляє 16−18 тис. грн; середня ЗП менеджерів сьогодні 25 — 30 тис. грн.
  • Графік роботи: 5 днів з 9.00 до 19.00.
  • Віддалена робота з будь-якого міста України.
  • Колектив — молодий (середній вік 28 роки) і згуртований: допомагаємо один одному, тому що працюємо на загальний результат.
  • Репутацію та клієнтоорієнтованість нашого бренду — ми дбаємо про кожного клієнта і такий підхід в роботі в нашій ніші — унікальний.

? Кого я шукаю в команду:

  • Комунікабельну, жваву людину. Незалежно від того, хто: хлопець чи дівчина;
  • Із досвідом в онлайн-продажах !
  • Ви легко запам’ятовуєте нову інформацію і зможете з нашою допомогою розібратись із технічним продуктом (у нашому випадку — замки, ручки та інша дверна фурнітура);
  • Досвід роботи в 1С та CRM-системах (у нас Бітрікс24).
  • Якщо працювали в суміжній сфері (продаж дверей, дверної фурнітури) — це Ваша вагома перевага!

? Ваші основні обов’язки:

  • Опрацювання існуючих звернень клієнтів по телефону;
  • Підбір товару відповідно до потреби клієнта;
  • Оформлення продажу в 1С та робота в CRM.

Якщо не знайомі з нашим продуктом, але маєте шалене бажання працювати на результат — не проблема. У нас швидкий та ефективний період ОНЛАЙН — навчання.

Тому швидше тисніть «Відгукнутись», я перегляну ваше резюме і перетелефоную.

А щоб краще з нами познайомитись — переходьте за посиланням на наш інтернет-магазин https://svitzamkiv.ua/.

До зв’язку ?

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту