Loading...

Менеджер з продажу в інтернет-магазин (опалення, тур. одяг) у Ковель в компанию Проц А.Є., ФОП

От 10000.00 до 30000.00 грн Полная занятость Ставка + процент від продажу
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 2 лет
  • Высшее образование
Посмотреть контакты

Описание вакансии

Терміново! Робота на офісі в Ковелі або частково дистанційно, іноді приїздити на офіс для ознайомлення з товаром та на нараду. Розглянемо кандидата з Волинської області в радіусі 70км від Ковеля та прямими рейсами сполучення.

Виробник та інтернет-магазин альтернативного опалення та аутдор одягу оголошує набір в кол-центр менеджера з продажу по Україні (товар продається не в Ковелі).

Товарні ніші: альтернативне опалення та/ або аутдор одяг та спорядження.

Головні вимоги — вміння працювати на компютері в онлайні, вести чіткі записи та гарно спілкуватись.

Вимоги:

  1. комунікабельність (вміння підтримувати розмову, переконувати, слухати);
  2. досвід роботи в торгівлі,
  3. вміння викласти думки письмово,
  4. навички роботи на комп’ютері на рівні впевненого користувача (MS Ofice (Word, Excel), google doc, електронна пошта, інтернет в т.ч. вміння шукати інформацію,
  5. вміння чітко дотримуватися інструкцій та регламенту,
  6. наявність домашнього комп’ютера або ноутбука,
  7. наявність стаціонарного інтернету вдома та мобільного 4G,
  8. наявність рекомендацій з попередніх робіт,
  9. вміння швидко вчитися,
  10. самодисципліна.
  11. досвід роботи з тендерам та Прозорро — вітається.

Обов’язки:

  1. прийом і обробка замовлень згідно прописаного регламенту в KeepinCRM (вхідних дзвінків та електронних повідомлень),
  2. пошук потенційних клієнтів в онлайні (можливо в офлайні): вихідні холодні та теплі дзвінки, розсилка комерційних пропозицій,
  3. консультації клієнтів і підбір відповідного товару,
  4. зв’язок зі складом та уточнення питань щодо товару,
  5. оформлення замовлень,
  6. контроль доставки та оплати замовлень,
  7. робота з відгуками клієнтів,
  8. звітність.

Забезпечення засобами праці:

  1. ip-телефонія,
  2. робочий кабінет в хмарній crm програмі,
  3. рекламний бюджет під вашу посаду,
  4. навчальна онлайн-програма,
  5. безкоштовне навчання (семінари, вебінари та тренінги).

Графік: 9.00 -18.00, Пн — Пт.

Оплата — ставка відрядна за об'єм роботи + відсоток від продажів.

Вказаний у вакансії діапазон — це середній рівень заробітків.

Залежно від товарної ніші та каналів збуту, зарплата може суттєво відрізнятись. Скажімо якщо кандидат освоїть тендери, оплата може бути вищою.

===

Етапи відбору :

1. Даємо невеличке тестове завдання, яке показує ваш рівень.

2. У разі достатнього рівня допускаємо до співбесіди та навчання — даємо доступ кандидату в особистий кабінет мобільного офісу для проходження відео-уроків про CRM у вигляді тестування, розраховане на 2−3 год в онлайні.3. За результатами тестування — у вас складається уявлення про суть роботи, з нашої сторони відбувається остаточна співбесіда та наше рішення про стажування. Дуже просимо самостійно дзвонити і нагадувати нам про наступнний етап відбору, у нас зараз сезон.

Чекаємо ваших резюме.

Мирного всім неба!

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту