Loading...

Менеджер з продажу, продавець-стиліст у бутик брендових товарів в компанию Trends Hunters

От 20000.00 до 40000.00 грн Полная занятость Ставка +% от продажів
  • Вакансия от 31 октября, 2023
  • Компания Trends Hunters
  • Киев, вулиця Василя Тютюнника, 53.
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 1 лет
Посмотреть контакты

Описание вакансии

Trends Hunters Resale Store — ми перший в Україні маркетплейс, де купують та продають брендові речі люкс сегменту від приватних продавців та бутиків. Наша ідея полягає в тому, щоб поєднати всіх власників брендових речей, надати їм комфортну платформу для продажу своїх товарів та убезпечити покупців від придбання підробок.

Факти про нас:

  • На ринку з 2014 року;
  • Потрапили до списку Forbes малих підприємств, що виросли у коронокризу.

Адже щорічно у світі виробляється 100 мільярдів речей, з них 75% опиняється у смітнику того ж року. Даючи друге життя вашим речам і роблячи усвідомлений шопінг, ви продовжуєте життєвий цикл товарів та допомагаєте навколишньому середовищу.

Наші цінності:

Найголовніша цінність нашої компанії — це наша команда, яка допомагає реалізовувати компанії завдання будь-якої складності в найкоротші терміни, без нагадувань. Для кожної роботи є дедлайн, обов’язковий до виконання всіма співробітниками. Зрив термінів означає втрату грошей компанії, отже, і співробітника. Важливо — залучення кожного співробітника та його досягнення, а не просто час, проведений на роботі. Цінуємо внесок кожної людини в роботу компанії.

Бажання зростати та розвиватися — ми ініціативні, заряджені ідеями, пропонуємо ідеї та тестуємо їх. У нас унікальний вибір автентичного продукту за чудовою ціною, ми знаємо наші конкурентні переваги і в чому ми найкращі — висока якість сервісу, надавати послуги швидко якісно та завжди використовувати індивідуальний підхід, прагнення до досконалості. Бути першими у всьому.

Фокус на клієнта — задоволений клієнт, як продавець так і покупець, який завжди повернеться до Trends Hunters. Завдання кожного співробітника вибудувати довгострокові відносини з клієнтом так, щоб кожен клієнт ставав постійним

Ми не ллємо воду, а робимо справи — робота на результат (ефективність), ми викладаємось на свій максимум щодня, ми «бачимо мету і не бачимо перешкод», ми розуміємо, що робота має бути ефективною. Не важливо, скільки часу витрачено на завдання (5 хвилин або дві доби), головне, щоб воно було виконано та виконано якісно

Турбота про планету, екологічність — ми ЗА усвідомленість у всьому: у своїх думках, вчинках та споживанні речей, ми дбаємо про навколишнє середовище, сприяючи скороченню первинного виробництва, підтримуючи вторинне споживання речей

У зв’язку з розширенням, зараз ми у пошуку Продавця-стиліста. Посада передбачає роботу як онлайн (спілкування з клієнтами в месенджерах, телефонні дзвінки), так і роботу офлайн у шоу-румі. Графік роботи позмінний, 20 робочих днів на місяць.

Наш ідеальний кандидат:

відповідальний, виконавчий, пунктуальний, цілеспрямований, енергійний;

вміє домовлятися та виходити з будь-яких ситуацій з користю;

вміє аналізувати події, робити висновки, має системне мислення та швидку реакцію;

не боїться змін, готовий експериментувати, пробувати нове, щоб розвиватись; знає свої найсильніші сторони, вибирає роботу, де він може їх проявляти і розвивати, щоб стати кращим у своїй сфері і завдяки цьому завжди кайфуватиме від роботи;

прагне вчитися, постійно вдосконалюватися як професійно, так і особистісно; переносить труднощі з легкістю, стійкий до стресів, адекватно реагує на зауваження керівників і намагається виправити помилки;

працює на результат, «бачу мету, не бачу перешкод»; ініціативний, не треба його пушити. Він сам виявляє ініціативу, пропонує та пушить нас; завжди думає і діє на благо компанії

грамотна мова та лист, приємний зовнішній вигляд, уміння чітко та структуровано висловлювати свої думки.

Обов’язки:

виконання плану продажу щодня

відповідати оперативно клієнтам через СРМ із метою продажу

приймати клієнтів у шоу-румі, так щоб клієнт хотів від нас піти тільки з покупкою та відмінним настроєм

ведення всієї необхідної звітності та CRM

оцінка брендових речей, аутентифікація (знання в цій сфері вітаються, додатково навчимо).

підтримка порядку на складі та в залі.

робити при необхідності фото товарів для оперативного надання клієнту

виявляти ініціативу у вдосконаленні ефективності своєї роботи

Вимоги:

досвід роботи у сфері моди, досвід роботи з брендовими речами

гарний смак та почуття стилю

толерантність, вміння вийти з конфліктної ситуації, ввічливість, педантичність, акуратність

досвід роботи в магазинах люкс-брендового одягу вітається

досвід роботи в Інстаграмі і навички роботи з CRM (у нас Key CRM)

розділяти цінності компанії

грамотне усне та письмове мовлення, українська — вільне володіння

Що ми надаємо:

можливість працювати в команді, яка поділяє твої цінності

затишний та комфортний офіс у центрі Києва

чай, кава, плюшки

можливість розвитку всередині компанії

будь-яку необхідну для роботи річ, інформацію чи навчання

графік роботи позмінний 10−20 пн-пт та 12−18 сб-нд,

відмінну ЗП за результатами роботи (40000 грн. цілком реальні при виконанні плану продажів), все залежить від тебе, чим вищий продаж, тим більше ЗП і немає межі в зростанні, головне результат!

Чекаємо на твоє резюме у відгуках або на телеграм @Elena_sergeevna_bogdanova

До скорої зустрічі!

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту