АН SoftLoft робить життя клієнтів кращим, і, навіть, трохи щасливішим завдяки якості, доступності та прозорості наших послуг.
Ми завжди шукаємо нові способи покращити клієнтський досвід та наполегливо демонструємо цю філософію за допомогою передових технологій, злагодженої та результативної роботи нашої команди, дружнього й шанобливого ставлення до клієнтів.
Так виходить, що наша сила полягає в інноваційному мисленні та відрізняється від звичайних підходів у сфері нерухомості, що сприяє заощадженню часу та підвищенню доходів наших клієнтів.
Готові спробувати?
У зв’язку з розширенням АН SoftLoft у Києві триває відбір кандидатів на посаду Менеджер з продажу та оренди нерухомості.
Коротко про нас:
Якщо ви шукаєте цікаву та прибуткову роботу із перспективою кар'єрного зростання — АН SoftLoft надає таку можливість!
Що ви отримаєте:
- Необмежений дохід (% від укладених угод) — прозора система фінансової мотивації — виплачуємо вчасно щотиждня і надаємо бонуси. Краще результат — більше виплата.
- Доступи до інноваційних систем у сфері нерухомості — нашої власної бази об'єктів та IP-телефонії.
- Навчання та адаптація за програмою рієлтор від 0 до PRO від сертифікованих членів АФНУ та NAR.
- Потік вхідних клієнтів (у нас є окремо адмінінстратори, які фіксують звернення та потреби клієнтів).
- Оплачувану рекламу об'єктів на власному сайті та на топових платформах.
- Юридичну підтримку та підтримку наставника на всіх етапах роботи.
- Можливість працювати за спеціальною сучасною технологією, що базується на американському підході у наданні послуги замовнику.
- Кар'єрне зростання всередині. Саме цьому ми шукаємо людей, які прагнуть вчитися та зростати разом з нами.
- Роботу у сучасній команді, яка працює в різних куточках світу та містах, але зберегла єдність та креативність.
Що потрібно робити:
- Виконувати план продажів.
- Проводити переговори по IP-телефонії та google-meet з метою підбору та організації показів квартир для клієнтів.
- Своєю якісною роботою поповнювати базу клієнтів.
- Проводити покази квартир та переглядів об'єктів нерухомості.
- Супроводжувати підписання договорів оренди та узгоджувати угоди купівлі-продажу.
Що потрібно від вас:
- Зацікавленість та бажання займатися продажами та орендою нерухомості.
- Досвід праці в телефонних продажах, сфері послуги або нерухомості.
- Впевнений користувач ПК та необхідна техніка (комп'ютер або ноутбук, гарнітура) і стабільний інтернет.
- Ви будете працювати з дому та періодично в офісі, тому розглядаємо відповідальних і дисциплінованих людей.
- Комунікабельність та вміння переконувати.
- Самоорганізованість та націленість на результат.
- Орієнтуватися по м. Києву. Кандидатів із інших міст розглядаємо зі знанням Харкова чи Києва. Вкажіть відразу у супровідному листі, яке місто знаєте.
- Швидкість сприйняття нової інформації про продукти компанії.
Не втрачайте час, телефонуйте та бронюйте місце на співбесіді або залишайте своє резюме!
Алла Контакт для зв’язку Телеграм: https://t.me/HR_SoftLoft_UA