Описание компании
PIN-UP.CRM — це група компаній, сфера діяльності та завдання яких — вибудовування якісного рівня сервісу та маркетингу для всіх клієнтів екосистеми. Важливі факти про PIN-UP.CRM:
PIN-UP.CRM поєднує в собі контакт-центри, retention-маркетинг та СММ.
PIN-UP.CRM представлений у трьох країнах (Україна, Казахстан, Перу) та успішно веде свою діяльність з 2018 року; а також за планом відкриття офісів в Індії, Еміратах, Узбекистані та Філіппінах.
Команда PIN-UP.CRM — це 900+ співробітників та мільйони клієнтів.
PIN-UP.CRM — команда однодумців, де win-win стратегія взаємодії — спосіб досягнення цілей та розвитку.
Команда PIN-UP.CRM обробляє великий обсяг інформації та даних, надає рішення щодо зручного каналу зв’язку для клієнта.
PIN-UP.CRM — це вибудовування якісного рівня сервісу та маркетингу для клієнтів екосистеми на всіх рівнях.
Основна місія PIN-UP.CRM — вибудовування якісних, довгострокових зв’язків із клієнтом, створення всіх умов, щоб використання ресурсу стало комфортним, зручним та надати найкращий сервіс споживачеві. Клієнтоорієнтованість та якість послуг — обличчя PIN-UP.CRM і пріоритет номер один. Ми підходимо до найбільш зручного рішення саме для клієнта, розглядаючи десятки варіативних шляхів та творчого підходу до пошуку найпростішого.PIN-UP.CRM постійно вдосконалюється за допомогою контролю якості та навчання співробітників, регулярної роботи над покращенням процесів, швидкості реагування на запит клієнта. У чому полягає робота співробітника PIN-UP.CRM?
комунікація з внутрішнім та зовнішнім клієнтом;
обробка інформації;
робота у CRM-системі;
продаж послуг компанії шляхом вихідних дзвінків;
робота з вхідними зверненнями через чат та месенджери;
ведення листування через e-mail;
обробка вхідних дзвінків на гарячі лінії.
PIN-UP.CRM є одним із напрямів діяльності PIN-UP Global. PIN-UP Global — це екосистема незалежних компаній, залучених до життєвого циклу різних розважальних продуктів.