Наша компанія є одним із лідерів в Україні з оптової торгівлі у форматі B2B!
Компанії 14 років — за цей час зарекомендували себе як перевірений та надійний бізнес партнер для наших клієнтів!
Своя логістика та склад — дозволяє безперебійно постачати товар до магазинів клієнтів!
Цінова політика компанії — гнучка та лояльна, ми займаємо провідну позицію на ринку України!
Дуже широкий асортимент товарів дозволяє працювати без «сезонності» і завжди є, що продавати:)Основні категорії: дрібна побутова техніка, товари господарської групи, побутова хімія, ручні інструменти, електрика, сантехніка, світлотехніка садові інструменти, насіння, товари для тварин та інше.
На разі адаптували структуру компанії, що позволяє працювати під час війни та постачати необхідні товари нашим клієнтам. Зараз ми в пошуку досвідченого менеджера з продажу, що знає специфіку роботи в сегменті В2В.
Від нас:
-
віддалений формат роботи — що дозволяє працювати з будь-якої точки України.
- робота по існуючій базі клієнтів у CRM та 1С, без холодних дзвінків! (У Вас будуть свої постійні клієнти).
- Гідна заробітна плата, вища за середній рівень. 1 міс. стажування — ставка 15000 грн. 2 міс. — 20000 грн./міс. Загальна вилка ЗП (20000 — 40000 грн).
- прозору систему мотивації. Додаткові премії при виконанні плану продажу, за опрацювання клієнтів за асортиментом, просування нових брендів і не тільки;
- 5-ти денний робочий тиждень Пн-Пт з 8:30 до 17:30;
-
віддалено навчаємо всім програмам (CRM, 1С), супровід на всьому етапі навчання та допомога після.
Від Вас:
- наявність комп’ютера/ноутбука, швидкий інтернет, можливість працювати без сторонніх звуків та відволікаючих факторів.
-
Розглянемо кандидатів лише з о/р у сфері B2B продажів — від 2-х років мінімум! (Бажано з непродовольчим асортиментом).
- Обов’язково досвід роботи з клієнтами у телефонному режимі.
-
У резюме чекаємо, пару слів на запитання: — Що для Вас означає продаж? Що вважаєте досягненням у роботі?;
- амбітність, готовність працювати на результат.
- вміння «вбирати» великий обсяг нової інформації у найкоротший термін;
- високий рівень комунікації, грамотне мовлення.
Що робити?:
- приймати заявки та консультувати своїх, постійних клієнтів по телефону, CRM;
- супроводжувати угоди з моменту надходження заявки клієнта до відвантаження;
- контролювати дебіторську заборгованість;
- вести необхідну звітність.
- Головне — вести активні продажі та заробляти!
Контактна особа: Анастасія HR-менеджер Viber. Telegram.