Loading...

Менеджер з продажу дизайнерських меблів та декору в компанию Grechka HR Consulting

От 25000.00 до 37000.00 грн Полная занятость Ставка+% від продажів
  • Вакансия от 17 ноября, 2023
  • Компания Grechka HR Consulting
  • Киев, вулиця Василя Липківського, 16а.
  • Полная занятость
  • Опыт работы Без опыта

Описание вакансии

Привіт! Я — Олександр Муратов, керівник компанії Designloft.

Вже 9 років ми допомагаємо облаштовувати інтер'єри стильніми та сучасними меблями, освітленням та декором.

Фундамент нашої компанії — сильна команда. У нас працюють люди, у яких «горять очі». Ми захоплені улюбленою справою і наші співробітники — професіонали.

І зараз ми хочемо розширити нашу команду та шукаємо менеджера з продажів зі знанням англійської мови, який готовий розділити в роботі наші ключові цінності — якісне обслуговування та турботу про клієнтів.

Ми працюємо з ринком В2С та В2В. Наші клієнти це Monobank, ДТЕК, Samsung, GoodWine, Brocard, EVO та багато-багато інших. Співпрацюємо з такими студіями дизайну як Balbek bureau та Makhno studio.

Що ми пропонуємо:

  • Робота у теплому та комфортному офісі м. Київ, вул. Василя Липківського;
  • Графік роботи з 10:00 -19:00 будні, з 10:00—18:00 у вихідні. Графік гнучкий; Неділя стабільно вихідний.
  • Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
  • Гідний рівень оплати та прозора система винагороди (ставка 20 тис. грн. та % від обороту); Наші менеджери в середньому заробляють 30−37 тис грн.
  • Дружній колектив, в якому ти можеш розраховувати на допомогу та підтримку;
  • Роботу з класними клієнтами та партнерами, які цінують естетику, стиль та якість.

Що ми очікуємо від тебе, як кандидата:

  • Вміння швидко навчатися та бажання професійного розвитку;
  • Бажано розуміння основ онлайн продажів та досвід роботи від 1-го року;
  • Знання англійської — на рівні вище середнього. Ми активно виходимо на ринок Європи і все більше приймаємо замовлень з інших країн;
  • Якщо ти мав досвід роботи з предметами інтер'єру — це буде твоєю перевагою;
  • Впевнений користувач ПК: Microsoft office, Google Docs;
  • Знання CRM систем та 1С — буде перевагою.
  • Вільне володіння українською мовою — дуже важливо.

Які будуть стояти задачі:

  • Прийом вхідних звернень по всіх каналах та швидке їх опрацювання (сайт, пошта, меседжери);
  • Обробка замовлень, які надходять з інших країн;
  • Пошук партнерів для налагодження експорту;
  • Участь у міжнародних виставках;
  • Проводити зустрічі та консультації в шоурумі;
  • Надання якісних консультацій по товарах, виробниках, строках поставки тощо;
  • Готувати та відправляти підбірки та пропозиції згідно запиту клієнтів;
  • Розраховувати собівартість та кінцеву ціну, підраховувати % маржі;
  • Комунікація з постачальниками, щодо актуалізації умов (ціни, терміни тощо);
  • Формування рахунків, контроль їх оплати, ведення CRM системи.

Трошки детальніше про нас ти можеш почитати на нашому сайті https://designloft.com.ua/ua/about_us

Якщо тебе зацікавила наша вакансія і ти готовий розвиватися разом із нами — надсилай своє резюме і до зустрічі на співбесіді!

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту