Привіт! Я — Олександр Муратов, керівник компанії Designloft.
Вже 9 років ми допомагаємо облаштовувати інтер'єри стильніми та сучасними меблями, освітленням та декором.
Фундамент нашої компанії — сильна команда. У нас працюють люди, у яких «горять очі». Ми захоплені улюбленою справою і наші співробітники — професіонали.
І зараз ми хочемо розширити нашу команду та шукаємо менеджера з продажів зі знанням англійської мови, який готовий розділити в роботі наші ключові цінності — якісне обслуговування та турботу про клієнтів.
Ми працюємо з ринком В2С та В2В. Наші клієнти це Monobank, ДТЕК, Samsung, GoodWine, Brocard, EVO та багато-багато інших. Співпрацюємо з такими студіями дизайну як Balbek bureau та Makhno studio.
Що ми пропонуємо:
- Робота у теплому та комфортному офісі м. Київ, вул. Василя Липківського;
- Графік роботи з 10:00 -19:00 будні, з 10:00—18:00 у вихідні. Графік гнучкий; Неділя стабільно вихідний.
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- Гідний рівень оплати та прозора система винагороди (ставка 20 тис. грн. та % від обороту); Наші менеджери в середньому заробляють 30−37 тис грн.
- Дружній колектив, в якому ти можеш розраховувати на допомогу та підтримку;
- Роботу з класними клієнтами та партнерами, які цінують естетику, стиль та якість.
Що ми очікуємо від тебе, як кандидата:
- Вміння швидко навчатися та бажання професійного розвитку;
-
Бажано розуміння основ онлайн продажів та досвід роботи від 1-го року;
- Знання англійської — на рівні вище середнього. Ми активно виходимо на ринок Європи і все більше приймаємо замовлень з інших країн;
- Якщо ти мав досвід роботи з предметами інтер'єру — це буде твоєю перевагою;
- Впевнений користувач ПК: Microsoft office, Google Docs;
- Знання CRM систем та 1С — буде перевагою.
- Вільне володіння українською мовою — дуже важливо.
Які будуть стояти задачі:
- Прийом вхідних звернень по всіх каналах та швидке їх опрацювання (сайт, пошта, меседжери);
- Обробка замовлень, які надходять з інших країн;
- Пошук партнерів для налагодження експорту;
- Участь у міжнародних виставках;
- Проводити зустрічі та консультації в шоурумі;
- Надання якісних консультацій по товарах, виробниках, строках поставки тощо;
- Готувати та відправляти підбірки та пропозиції згідно запиту клієнтів;
- Розраховувати собівартість та кінцеву ціну, підраховувати % маржі;
- Комунікація з постачальниками, щодо актуалізації умов (ціни, терміни тощо);
- Формування рахунків, контроль їх оплати, ведення CRM системи.
Трошки детальніше про нас ти можеш почитати на нашому сайті https://designloft.com.ua/ua/about_us
Якщо тебе зацікавила наша вакансія і ти готовий розвиватися разом із нами — надсилай своє резюме і до зустрічі на співбесіді!